Tento eshop používa k poskytovaniu služieb, personalizácii reklám a analýze návštevnosti súbory cookie. Používaním tohoto eshopu s tým súhlasíte. Viac info Súhlasím

Reklamácie a servis tovaru, náhradné diely

K prednostiam našej spoločnosti patrí individuálny prístup k zákazníkom. Aby boli naši zákazníci maximálne spokojní, snažíme sa im poskytnúť tie najlepšie služby a servis. Pokiaľ máte akýkoľvek problém s našim produktom neváhajte nás kontaktovať. 

 

Základnou podmienkou pre prijatie a vybavenie reklamácie zákazníka je zaslanie záručného listu, resp. dokladu o nadobudnutí tovaru, ktorý zároveň slúži ako záručný list, predávajúcemu emailom, poštou, alebo osobne.

 

Reklamácie, servis tovaru zabezpečujeme výhradne len klientom, ktorí tovar zakúpili v našej obchodnej spoločnosti. Nepredávame a ani nezabezpečujeme náhradné diely na zariadenia, ktoré neboli zakúpené u nás. Kompletnú zákaznícku starostlivosť si vyhradzujeme len pre našich zákazníkov.

 

Špecifikácia problému

Adresa zákazníka

Záruka